پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

موفقیت مامان در شکار ایستادن من

1391/6/10 18:17
نویسنده : مامان مریم
620 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلا سلام

پسرک ناقلا، من چند وقته در کمین گرفتن عکس از ایستادن و راه رفتن شما هستم.اما ماشالله چشمات همه جا کار میکنه تا دوربین رو میبینی  و یا صدای روشن شدنش رو میشنوی یا بی حرکت میشینی،یا  به سمت دوربین میای تا بگیریش.

امروز به بابا گفتم حواسش رو پرت کن تا من دوربین رو بیارم و از ایستادن و راه رفتنش عکس بگیرم .و بالاخره موفق شدم هوراااا

ایستادن پندار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا مامان مه سما
10 شهریور 91 19:06
ماشالله عزیز دلم فدات بشم که آقا شدی و میایستی


خدا نکنه خاله جون
به زودی شما هم شاهد پیشرفتهای چشم گیر مه سما میشی خاله جون
تداعی
11 شهریور 91 15:24
ماشالله مردی شده برای خودش
از طرف منو علی ببوسش


ممنون عزیزم چشم .علی رو ببوس
مامی مائده
16 شهریور 91 23:08
ماشالا به اون قد رشیدت فدای راه رفتنت


مرسی مائده جونم
مامانی وروجک
17 شهریور 91 19:02
سلام پهلوون یه ساله!
ستاره آسمونی
21 شهریور 91 13:19
ماشالله به این قد و بالا