پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

نظرات (10)

زنعمو ریحانه
9 مهر 91 14:13
اخم نکن بهت نمیاد همیشه بخند عزیزم

مانی ازوقتی اومدیم مریضه بچم سه روزه غذا نخورده بیحال افتاده


آخی الهی چرا؟
پندار هم یکم سرماخورده فکر کنم اهواز از کسی ویروس گرفتن این دوتا وروجک
lili
10 مهر 91 0:26
ای جونم ...اخمش هم قشنگه راستی مریم جون سرخک نی نی بهتر شد؟


مرسی عزیز
ستاره آسمونی
11 مهر 91 15:04
اخماشم شیرینه پسر گل
زنعمو ریحانه
12 مهر 91 12:05
سلام مانی هنوز خوب نشده از جمعه تا حالا لب به غذا نزده مامان گفت اهواز همه همینجوری شدن اسهال و استفراغ گرفته پندار که ایشالا چیزیش نشده؟
بمیرم بچم یه کیلو وزن کم کرده همش خوابه حال نداره تکون بخوره


سلام پندار هم دو روزه تب داره بچه ام معلوم نیست منشا این بیماری کجاست؟
الهی که هم مانی هم پندار زود خوب بشن
الناز(مامان بنیا
12 مهر 91 15:34
ای جان چه اخمیییییی
سهیلا
14 مهر 91 1:20
اخمتو قربون از چی ناراحتی


مرسی خاله جون مامان بهم گفت اخم کن منم اخم کردم
حدیث
15 مهر 91 14:22
ووووی اخمت و قربون

مریمممم عیییین خودت شده


مرسی حدیث جونم دلم برات تنگ شده بود مشکات جونم خوبه؟
نیر
15 مهر 91 23:45
نفسممممممممممم من اون کله کچلتو بچلونم کلوچه من مریم ماشالله خیلی قیافش عوض شده از تولدش به این ور
همای اسمان
21 مهر 91 20:32
ای جونم پندار بااین اخم خوشگلت جیگرتو برم


مرسی خاله جونم اگر دستت به مه سما رسید بوسش کن حسابی از طرف من و مامانم )
ازاده
27 مهر 91 9:25
پندار خواستنی با اخمم خوشگلی اخه


مرسی گلم چشمات خوشگل میبینه مهربونم