پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

نی نی خاله سمیه

1391/7/4 0:01
نویسنده : مامان مریم
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دایی مجید دیشب زنگ زد و گفت  نی نی سمیه جون به دنیا اومد هورااااااااااااااااااااااااااااا.هورا

(سمیه جون دختر عمه من هستند)قلب

امروز صبح تماس گرفتم و با سمیه جونم صحبت کردم.صدای گریه نی نی گلش می اومد.پنجشنبه به دنیا اومده و هنوز اسمش قطعی نشده اما سمیه جون گفت به احتمال زیاد اسمش میشه کیمیا.مژه

امیدوارم که سالم و سرحال باشه و بتونید وقتی بزرگتر شدین،دوستای خوبی برا همدیگه باشین.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

azin
3 مهر 91 15:01
مریم جون شعر روی وبلاگت خیلی بامزه است ... آرمین وقتی میشنوه خیلی ذوق می کنه . میشه بگی از کجا آوردیش که من دانلود کنم ؟



من اینو نذاشتم که من صدا قلب پندار رو گذاشته بودم نمیدونم این از کجا امده!!!

سحر مامان تانیا
3 مهر 91 23:07
قدم کیمیا خانم هم مبارک باشه... الهی که پندار عسل هم زود زود خوب بشه
مامان آراد(خاطره)
6 مهر 91 23:32
قدم نو رسیده مبارک
ستاره آسمونی
11 مهر 91 15:05
مبارکه مبارک
قدمش پر از خیر وشادی


ممنون گلم راستی میدونی از بچه های کلوپ مهر 90 فقط من و شما موندیم نرگس مامان ساینا که خیلی وقته نیست ووبلاگ آپ نکرده دنبال مهرنوش(لوتوس)هم گشتم خیلی اما پیداش نکردمممم