پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پندار و سرخک ...

1391/7/3 13:01
نویسنده : مامان مریم
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

وقتی جمعه رفتیم اهواز بعد از چند ساعت بدنت چندتا دونه قرمز کوچولو زد.بابایی به من گفت ببین اینا چی هستند؟منم گفتم شاید گرمی باشه و یا حساسیت بذار ببینم اگر خوب نشد میریم دکتر.

دیروز صبح دونه ها بیشتر شده بودند و شما کمی بیحال بودی ومن و بابایی مشکوک به سرخک شدیم.

عصر یکشنبه بردیمت پیش دکتر و تشخیص سرخک خفیف داده شد.

در مورد خواب کم ،خوراک کم و حساسیت پای شما به پوشک هم گفتم و دکترگفتند وزن پندار خوبه پس  معلومه شیر خودت براش کفایت میکنه،اصرار به غذا خوردن نکن.داروهای حساسیت و سرخکت هم تجویز شد و گفتند همین داروها خواب آور هم هست (البته خیلی کم).در ضمن گفتند فعلا چند روز پوشکت نکنم و همین پارچه های نخی که قبلا بچه ها رو لاستیکی میکردند (بدون لاستیکی با شلوار)برات استفاده کنیم تا پای شما خوب بشه.

از دیروز بعد از ظهر کار من و مامانی شده شستن شلوار و کهنه هههههههنیشخند عین 30 سال پیش که کهنه شستن کار مادرها بود.(اشکال نداره گلم شما خوب بشی من کهنه هم میشورم،مهم نیست).قلب

داروهاتو مصرف کردی و شب پیش مامانی خوابیدی. الان هم خوابی و خیلی بهتر شدی.بغل

دیروز برات کفش سوت سوتک دار خریدم،توی بازار یکم راه رفتی و ذوق کردی.مژه

زود زود خوب شو مامانی تحمل آروم و مظلوم یه گوشه نشستنت برام خیلی سخته.ناراحت

الهی هیچ کوچولویی مریض نشه تا مامانش غصه دار بشه.دوستت دارم یه عالمه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آی تک
4 مهر 91 12:03
قربون گل پسرم برم مریض شده
عسلی جونم مراقب خودت باش زود خوب شی عزیزم


خدا نکنه
چشمممم
saba
5 مهر 91 1:20
الهی قربونت شم من... کاش زود زود خوب بشی بازم بشی اون پندار شیطوووووننننننن


خدا نکنه عزیزم.ممنون الهی که هیچ بچه ای مریض نشه صبا جونم
مامان نخودی
6 مهر 91 14:54
خاله جون مبارک باشه (مامانی باید براش جایزه بخری هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا) ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی و مریضی های بعد واکسن و اینجوریت هم راحت بیان و برن


مرسی خاله جایزه برا چی برا سرخک؟؟؟!!
مامان آراد(خاطره)
6 مهر 91 23:31
ای جونم...عزیزم انشالله هر چه زود تر خوب بشی...
مریم جون چی میکشی با کهنه شستن عزیزم...


مرسی گلم ای بابا عزیزم پندار خوب بشه اینا میگذره

نگین عمه
8 مهر 91 15:37
وای عزیزم پندار جونم خوبی چرامواظب خودت نبودی عزیزکم دوستت دارم


مرسی نگین
به مراقبت نیست واکسن که زد اینجوری شد ممنون که سر میزنی
ستاره آسمونی
11 مهر 91 15:06
عزیز دلم همیشه سلامت و شاداب باشی
گلاره
14 مهر 91 1:22
الهی نمیدونستم مریض شده الان چطوره؟


ممنون خوب شد اما دکتر اشتباه تشخیص داده بود حساسیت شدید به نیش حشرات داره .دونه های تنش برا نیش پشه بود