پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

پهلوان پندار...

1391/8/3 18:21
نویسنده : مامان مریم
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم

دیروز که داشتیم با مامانی اقدس لباسها رو جمع و جور میکردیم ،لباسهای کردی که عید برات از کرمانشاه خریده بودم پیدا کردم و گفتم بزار تنت کنم ببینم اندازه هست یا نه؟

شما هم همکاری کردی و من لباس رو تنت کردم .ماشالله انگار که یه کرد اصیل بودی آخه خیلی بهت می اومد.

جای بابا ابراهیم و دایی مجید و دایی سعید خالی بود که بچلونن شما رو .

اینم عکس پهلوان من (خیلی شبیه وزنه بردار ها رفتار میکنی مامانی.متکای سنگین رو بلند میکنی مثل وزنه بردارها یه داد میزنی و میاری بالا بعد هم دنبال خودت میکشی اینور اونور.فکر کنم یه پهلوان رضازاده دیگه به پهلوان های ایران اضافه شده):

پهلوان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زنعمو ریحانه
4 آبان 91 10:56
سلام ماشالا چه ناز شده
مگه ابراهیم رفته که میگی جاش خالی؟



ممنون عزیز
نه کجا بره؟ خونه نبود که ببینه چون زود خسته هشد و در آوردم ازتنش
مامان یزدان
4 آبان 91 12:55
ماشاا... خاله.خیلی ناز شدی.
مامانی واسش اسپند دود کن حتما.


مرسی چشم
مامی مائده
4 آبان 91 16:46
ماشالا پهلووووووووووووووون
زهرا مامان مه سما
5 آبان 91 7:14
واقعا مریم انگار که یه کرد اصیله خیلی بهش میاد


مرسی گلم قربونت برم دوستم
نگین عمه
5 آبان 91 18:53
X: ............. وای ............. ........ عزیزدلم ماشاالله........چه قدر ناز شدی پندار جیگری
مامان سلدا
6 آبان 91 8:49
سلام
ایییییییییییییییییی جانم پهلوون پندار فداش بشم که واسه خودش مردی شده


مرسی عزیزم
نیوشا
6 آبان 91 22:03
سلام مریم جون ممنون از ایمیلهای قشنگت.وای خدا پندار جون هم خیلی بانمک و پهلوون شده خیلی دوسش دارم .قربون شما


سلام به روی ماهت
خواهش
لطف داری به پندار
نیوشا عسلم رو ببوس
مامانی شادی
7 آبان 91 18:09
ای جونم...قربون اون اسمت و خودت بشم خاله


خدا نکنه عزیزم پندار جونم رو ببوس


همای اسمان
7 آبان 91 18:20
@};


ای جونم پهلوان پندار عسلی


مرسی زینب جان @};
نیر
7 آبان 91 20:16
عزیزم پهلوان من بخورمت بچلونمت گلمممممممم خیلی با مزه شدی


با لهجه بخون جانیم جانیم جان نهیر من سنه قوربان نهیر
سحرناز
8 آبان 91 0:11
ای جان عزیزم .پهلوان خوشگله.........


سحر ناز جان ممنون
دایی مجید
8 آبان 91 11:33
شیتمان کردی پهلوان


مجیددددددددددددددد میبینم که پیش سعید کردی یاد گرفتی پلوان مسابقه چی شد بردید؟
الناز(مامان بنیا
8 آبان 91 14:11
ای جان به اون لباسا ت وخودتو ومامانت


مرسی عزیزم قربون تو بنیا برم من بوس از طرف پندار بود
آی تک(مامان نیایش)
9 آبان 91 9:42
ایییییییی جووووووووووونم پلوون پندارو قربون
چه ناز شده ماشالا - خدا حفظش کنه
قربون انگور خوردنش بشم



مرسی آی تک جونم ولی خدایی خوشم اومد یه نظر دادی برا چند تا پست باهم نیایش منو ببوس
حدیث
11 آبان 91 11:27
عزیییزم
معلومه که خیلی خوش تیپی
چون همه لباسی بهت میاد :دی


مرسی عزیزم لطف داری گلم



آنی
14 آبان 91 12:23
وای نازیییییییییییییییییییییییی چقدر باحال شده پسریییییییییییییییییییییییییییییییییی


مرسی گلم
مامان رها
16 آبان 91 7:50
وای خدای من اینقده بزرگ شدی و راه می ری عسلم
ماشالله هزار ماشالله


مامان کیانا
17 آبان 91 12:50
خدای من
چقدر ناز شدی گلم


مرسی خاله جون
الهام مامان کیارش
18 آبان 91 8:53
خدا قوت پهلوووووووووووووووون


مرسی خاله جان
مروارید مامان آوا
18 آبان 91 10:38
من عاااااااااااشقق این عکسشم خیییییییییلی باحاله


مرسی فدات بشم مروارید جونم
مامانی وروجک
19 آبان 91 14:42
ای جانم چه پسر قهرمانی.چقدر بهش میاد


مرسی خاله ارمیا رو ببوس