پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

عکسهای سفر پندار به مشهد و بندرعباس

1391/10/11 8:44
نویسنده : مامان مریم
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

با عرض پوزش به علت اینکه اینقدر دیر وبلاگت آپ شد.

از مشهد که برگشتیم خواستم عکسهای مشهد رو بذارم اما سیستم عمو اسماعیل ویروس داشت،بعد هم که رفتیم بندر و دیروز برگشتیم.

الان همه عکسها رو باهم میزارم.

مجدد شرمنده ام که دیر شد...

زیارت قبول مشهدی پندار

پندار در الماس شرق

خونه خاله سحر و ارشاک جون

طرقبه

 

عکسهای بندر عباس هم در ادامه مطلب...چشمک

یلدا کنار دریا با دوتا هندوانه شیرین

تولد مانی

گل بازی در ساحل

قلعه پرتقالی ها (قشم)

جنگل حرا (قشم)

مزرعه پرورش کروکدیل (قشم)

دره ستارگان (قشم)

امیدوارم خوشتون اومده باشه

پسر گلم امیدوارم همیشه به گردش و تفریح باشی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یزدان
11 دی 91 10:19
همیشه خوش و به سفر باشی عزیزم.
دایی مجید
11 دی 91 21:05
قربونت برم دایی جون


خدا نکنه دایی دلم تنگ شده برات
الهام مامان کیارش
12 دی 91 11:39
همیشه به سفر و گردش و تولد و زیارت
بوس بوس پسر کوچولو


مرسی خاله بوس برای شما و نی نی نازت
یاسمن مامان رادین
12 دی 91 16:09
زیارتوون قبوول.

الهی همیشه لبت خندوون باشه عسل خاله


مرسی خاله یاسی دلم تنگ شده براتون
یاسمن مامان رادین
12 دی 91 16:12
هههههههههه عکسهای قشم رو ندیدم.الان دیدم.
همیشه به گردش پندار جوونم .
همیشه شاد باشین مریم جوون


اشکال نداره خاله قربونت برم .شما هم همیشه شاد و خندان باشین
بهی
12 دی 91 16:23
قربون این آقا پینگیل بشم که هرچقدرم بزرگ بشی و ایشاا... پهلوون بشی واسه من همون پینگیل طلایی. دوست دارم عزیزم .مریم جون دلم خیلییییییییییی برات تنگ شده.میبوسمتون. این روزها خیلی برام سخت میگذره برام دعا کن زود و خوب تموم بشه.


مرسی بهی جان عزیزم
پسر گلت خوبه؟
الهی روزای سخت تو هم تمام بشه منم روزای سختی رو دارم میگذرونم عزیزم
الناز
13 دی 91 13:31
دلم برات تنگ شده یه سر به ما نمی زنی
مامی مائده
13 دی 91 23:26
همیشه به گردش و تفریح اقا کوچولو


مرسی خاله مائده
دایی محمود
14 دی 91 19:46
سلام مشدی. ایران گردی خوش گذشت؟ خیلی خوشحال میشم آمل ببینمتون


سلام دایی ممنون
امتحانا رو بده بیا آمل خبر بده میام حتما میام
دایی محمود
15 دی 91 23:45
هم من و هم خانوادم خیلی خیلی خوشحال میشیم


ممنون
تداعی
17 دی 91 11:20
همیشه به سفر امیدوارم همیشه خوش باشید
lili
18 دی 91 23:03
ای جونم به این ایرانگرد کوچولو ... همیشه لبت خندون باشه پینگیل کوچولو
نیر
23 دی 91 1:05
پنداررررررررررررررررررر خوشتیپ زیارتت قبول خاله همیشه به سفر
مریم دلم براتون تنگ شده بود
دوستتون دارم


ممنون عزیزم دل به دل راه داره عزیزم من و پندار هم شما و آرین رو دوست داریم گلم
سارینا مامان آرمان
18 بهمن 91 8:44
سلام مریمممممممممممم دلم برات خیلی تنگ شده دوستممممممممممم ماشالله پسر گلت مردی شده برا خودش
ببوسش برام عزیزممممممممممممممممم


سلام سارینا منم دلتنگتم پسر گلت رو ببوس
دائي مصطفي
23 فروردین 93 21:25
چقدر بهم ميايد لطف داری داداش مصطفی