پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

سفر به اصفهان

1392/3/6 12:43
نویسنده : مامان مریم
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

حالت چطوره مادر؟

امیدوارم سفر خوش گذشته باشه.

ما برای پیگیری یک کار به این سفر رفتیم.ترمینال شاهین شهر پیاده شدیم و دایی بهروز(پسر خاله مامان مریم) ما رو به وزوان برد.

یک هفته وزوان بودیم و بعد به اصفهان رفتیم.

شما برای بار دوم به اصفهان سفر کردی

بار اول شما 6ماهه بودی عزیزم که به اصفهان رفتیم.

تقریبا 10 روز هم اصفهان بودیم و بعد به تهران اومدیم.

این هم عکسهای این سفر آقا پندار:

 لحظه رسیدن(ترمینال شاهین شهر):

 

پارک لاله وزوان:

بابا رضا و پندار:

پندار و میدان نقش جهان:

عشق بستین(بستنی):

پندار در باغ عموی بابا ابراهیم (باغبادران):

پندار؛بابا جون؛بابا ابراهیم در کنار زاینده رود(باغبادران):

پندار و نیوشا زنبورک خاله صبا:

درشکه سواری:

درشکه سواری...

پسرک در سفره خانه سنتی:

پندار و نیوشا در حال تماشا کردن زاینده رود:

عاشق این ژست نیوشا هستم:

باغ پرندگان:

سی و سه پل:

عزیز مادر:

پشت در بسته کلیسای وانک:

قایق سواری ...:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

تداعی
6 خرداد 92 11:23
وای چه جاهای با صفایی رفتید خوش به حالتون
من تا حالا اصفهان نرفتم
پندار ماشالله مردی شدیااااا برای خودت



ممنون تداعی جان
در عوض من و ابراهیم از اصفهان رفتن خسته ایم چون شهر آبا و اجدادیمونه همش میریم هههه
سحر مامان ارشاک
6 خرداد 92 11:28
همیشه به سفرهای خوب پسر گلم
به به من چقد اصفهانو دوس دارم
جای ما رو هم خالی می کردین


ممنون سحر جان
ان شالله به زودی بری به سفر اصفهان
سهیلا
6 خرداد 92 11:42
ماکوپولو کوچولو همیشه به سفر و گردش و خوش گذرونی عزیزمممم


مرسی سهیلا جونم
صفورا مامان آوا
6 خرداد 92 12:02
واااااااای عزیزم چه عکسای قشنگی عااااااااشق اون عکسی شدم که دستش زیر سرشه


مرسی صفورای گلم محبت تو به من و پندار همیشگی بوده
بوس برا اوای نازنینم
مینا
6 خرداد 92 16:21
عزیزم همیشه سالم باشی زیر سایه مادر و پدر گلت


مرسی مینا جان
مامی مائده
7 خرداد 92 12:26
به به چه عکسایی چه گل پسری


مرسی
آقا احسان
7 خرداد 92 13:48
چه پسلک با نمکییییی!!!! واسه خودش شخصیتیه!... به ما هم سر بزنید.


ممنون لطف دارین شما
نیر
7 خرداد 92 15:34
همیشه خوش باشین از عکسها لذت بردم عالی بودنند پندار جونم خیلی خوش عکسه دلم براش ضعف میره خیلی اقایی گلم
منم از اون ژست نیوشا که دستشو گذاشته دهنش خوشم امد عزیزم دلم بوسسس
میگم مریم راست راستی داری ایران گردی میکنی هااااینورا هم بیایین خوب 


مری نیر جان
ما ایرانگردی نمیکنیم که برا کار مجبور بودیم بریم کاش به قصد تفریح بود نیر کار پیدا کن بیایم ارومیه
مریم مامان مهرزاد
8 خرداد 92 0:05
ماشالله گل پسرت چه بزرگ شده.ایشالله هر جا باشی خوش باشی مریم جون


مرسی مریم جان دلتنگت بودم خواهر
مامان وانیا
8 خرداد 92 2:43
وای چه عکسهای قشنکی خوشبحالت که رفتی اصفهان جیگر خاله


lمرسی خاله مهربونم
مامانی وروجک ارمیا
8 خرداد 92 13:56
به چه پسر خوش تیپی.همیشه به گشت و سفر و تفریح ایشالله.


ممنون فاطمه جان
حنانه
9 خرداد 92 22:38
وای چه عکس هایی از گل پسر انداختی مریم جون .................منم به هوس انداختی بریم اصفهون نصف جهون............انشالله خودت همسری وگل پسری همیشه خندون باشی


مرسی عزیزم
ان شالله به زودی سفر اصفهان برات جور بشه و بری خوش بگذرونی عزیزم
ازاده مامان هانا
10 خرداد 92 15:16
مریم جونممممممممممم مردی منو ووووو عکساشون فوق العادس . چه بزرگ شده پسرم. ماچش کنننننننننننننننن. خیلی کیف کردید از قرار.. کیفتون همیشه کوک


ممنون عزیزم فدات بشم یه قرار بزار دختر ببینمت عزیز
صبا مامان نیوشا
11 خرداد 92 15:27
عزیزم منو ببخش دیر نظر گذاشتم با گوشی سختمه نظر بزارم.... الانم نیوشا لالا کرده با لب تاب اومدم....
خیلی خوش گذشت. مرسی


خواهش میکنم ممنون به ما هم خوش گذشت
lili
11 خرداد 92 15:56
ای جان ،همیشه به گردش و خوشی پینگیل خان ... جای من هم خالی


مرسی لی لی جونم
همه حالشون خوب بود
خواهر زاده ات رو هم دیدم مامانت هم خوب بود یک شب پیشش بودم عزیزم الهی که زود اونها بیان پیشت یا شما بیای ایران و ببینیشون گلم
بابت هدایا هم ممنون
یاسمن مامان رادین
20 خرداد 92 11:50
چه آقایی شدی واسه خودت عزیزم همیشه به سفر و گردش و خوشی همراه با سلامتی
هلیا دخمل خوشگل
29 تیر 92 14:18
تایتانیک ــــــــ||ــ =”………….”— ___t/,_. …………. ,_ / __________________ با همه مسافراش فدات . . .