پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

مهمونی خونه خاله سمانه و امیر مهدی(نخودی)

1391/12/4 10:57
نویسنده : مامان مریم
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

روز پنجشنبه سوم اسفند ماه سال 91 خونه خاله سمانه و امیر مهدی گلم دعوت بودیم.

خاله شیما مامان رهام لطف کرد و اومد دنبال ما و بعد هم همراه خاله سحر وپرهام  و خاله سیما و وانیا رفتیم سمت خونه خاله سمانه

خونه خاله سمانه اطراف میدان اختیاریه بود.برای من خیلی از خاطراتم زنده شد چون من دو سال از بهترین سالهای عمرم رو تو اون محل بودم.

وقتی رسیدیم خاله آرزو مامان آرمان و خاله میترا مامان آرتین اونجا بودند.

خیلی خوب بود من دلم برا همه دوستام و نی نی هاشون تنگ شده بود.

بزار بگم کیا بودند:

خاله سمانه و امیر مهدی

خاله آرزو و آرمان

خاله نگین و آرمان

خاله میترا و آرتین

من و پندار

خاله شیما و رهام

خاله سیما و وانیا

خاله سحر و پرهام(بچه محل عزیز)

خاله صفورا و آوا

خاله مریم و هیراد

خاله مریم و هانا

خاله سولماز و رهام

خاله سارا و بنیتا

خاله نازی و لیانا

خاله سهیلا و آرتامهر(پیچونده بود اساسی آریا مهر رو،گفته بود میریم واکسن بزنیم!)

خدا کنه کسی رو جا ننداخته باشم.

حالا بریم سراغ عکسها:

زرنگید؟ باید یه سر برید ادامه مطلب تا عکسها رو ببینید...

 

 

 

لیانا وانیا پندار رهام (شیما)رهام (سولماز) آوا آرتامهر آرمان (آرزو) امیر مهدی هانا بنیتا هم نصفه افتاده

لیانا پندار آرتا

رهام پندار رهام آرتا وانیا

آرتا آوا لیانا امیر مهدی پندار پرهام هم پایین ایستاده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

lili
4 اسفند 91 18:14
وای تا حالا این همه نی نی رو توی دورهمی های دوستانه ندیده بودم... پندار گلی خودمونو عشقه


سلام عزیزم یه مهمونی دیگه هم بود اونجا بیشتر بودیم بری تو آرشیو میبینی اش فکر کنم خرداد ماه بود
مامی مائده
5 اسفند 91 0:04
همیشه خوش باشین


ممنون جاتون خالی بود
الهام مامان کیارش
6 اسفند 91 8:12
حسابی خوش گذشته ایشالله همیشه مهمونی و شادی باشه همه جا .



ممنون عزیز جات خالی بود
الناز مامان بنیا
6 اسفند 91 15:50
خوش باشید فکر کنم خونه سمانه داغون شد هاااا


سلام نه عزیز فقط یکم به هم ریخت که اونم مال بریز بپاش ما مامانا بود نه بچه ها ما بیشتر به هم ریختیم اونجا رو
الناز مامان بنیا
7 اسفند 91 13:14
دعوت شدی بیا وبلاگم
مامانی وروجک
13 اسفند 91 22:38
همیشه به شادی و مهمونی!جای ماهم خالی!


جات خالی بود فاطمه جای ارمیا وروجک هم خالی بود
صفورا مامان آوا
14 اسفند 91 15:23
واااااااااااای عکس دومیه چه باحاله سه تفنگ دار