پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

20 ماهگی پندار گل مامان

1392/2/18 12:53
نویسنده : مامان مریم
871 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی گل مادرمژه

الهی فدای تو بشمقلب

دیروز بیست ماهه شدی گل مادرتشویق

اصلا باورم نمیشه که اینقدر زود گذشتتعجب

خیلی شیرین زبونی عزیزم کامل صحبت میکنی و کلمات رو با لحن شیرینت زیبا تر میکنی ماچ

دیروز یک ربع مونده بود که غذا آماده بشه (ماکارونی) شما گفتی دباب(کباب) و اصلا حاضر به خوردن هیچ چیز نشدی منم سریع گوشت چرخ شده بیرون آوردم و با پیاز برات کباب رو آماده کردم (اینقدر با اشتها کباب میخوری آدم کیف میکنه)خوشمزه

راستی بعضی از دوستام پرسیده بودند برا چی پندار رو بردم بینایی سنجی و چجوری اینکار انجام میشه و آیا شما همکاری کردی یا نه؟

باید بگم نی نی ها از یک سالگی تا 6 سالگی هر سال باید بینایی سنجی شرکت کنند.

من نتونستم شما رو پارسال ببرم و امسال بردم پیش بینایی سنج و با یه دستگاه نور تو چشمت مینداخت شما هم تو بغل بابا بودی. منم پشت آقای دکتر ایستاده بودم تا شما به من نگاه کنی و دکتر نور رو حرکت داد و چشمای ناز تو رو معاینه کرد به همین راحتی!

اینم چندتا عکس که به زور از شما گرفتم ماشالله یه جا بند نمیشی که :عینک

پندار برا مامان کیک خریده

صورتشو نگاه کن...

پسر 20ماهه من

جیگر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامی مائده
19 اردیبهشت 92 23:53
سلام عزیزم 20 ماهگیت مبارککککک دلم تنگ شده براتوووون


سلام به روی ماهت ممنون ما هم دلمون تنگ شده پرنیا رو ببوس
نیر
20 اردیبهشت 92 0:57
قربون اون دیباب گفتنت دهن منم اب افتاد
اون عکسهای اخریت چقدر ناااااااااااااااااااااازن من یه روز ندیدم ارین مثل بچه ادماینجوری بایسته


مرسی نیر جونم
آرین خیلی هم خوبه چرا اینجوری به گل پسرم میگی
آرین گلم مثل فرشته ها می ا یسته نیر خانوم نه آدم
مامی وانیا
21 اردیبهشت 92 19:12
سلام عزیزم 20ماهگی پسری مبارک


سلام عزیز دلم ممنون گلم
تارا
21 اردیبهشت 92 23:24
وایییی قربون پسرم برم کچلم کرده که بیشت ماهگیت مبارک عزیزم
مریم خانوم به ماهم یه سر بزنی بد نیستا خانوم


مرسی عزیز چشم حق با شماست اومدم بگیر منوووو
تداعی و علی کوچولو
22 اردیبهشت 92 13:10
به سلامتی ایشالله 20 ساله بشه


ممنون عزیزم الهی علی جونم هم سالم و سرحال باشه همیشه
مامان آراد(خاطره)
22 اردیبهشت 92 19:30
20 ماهگیت مبارک عزیز خاله...
چقدر بزرگ و اقا شدی...
کباب هم نوش جونتتتتتتت...ببین چقدر مامان خوبی داری که فوری هر چی میخوای برات مهیا میکنه....
بینایی سنجی خیلی خوبه که رفتین...
افرین گل پسر که با دکتر همکاری کرده و مامانی رو اذیت نکرده.
بوسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیز قربونت برم
بوس برا آراد گلم
ی
23 اردیبهشت 92 20:16
امسال برای تولد پندار جون چه تمی در نظر دارین؟


سلام من به جا نیوردم شما رو؟
امسال هنوز هیچی چون اصلا بهش فکر نکردم راستش
سهیلا
25 اردیبهشت 92 1:53
عزیزم قربون چشمات برم چقدر مشکی بهت میاد خاله جون


مرسی خاله مهربونم چشمات قشنگ میبینه
الناز مامان بنیا
26 اردیبهشت 92 10:58
قربونت برم من


مرسی خاله جونم خدا نکنه بوس برا بنیا قشنگم
ارمیا
28 اردیبهشت 92 13:39
سلام خوبی عزیزم لیست غذاهایی که به پندار گلمون می دی برامون بنویس.حدودا چند وعده می خوره؟


سلام من همه چی بهش میدم هر چی خودمون بخوریم میخوره
گوشت قرمز خیلی دوست داره حالا یا تو خورشت یا چرخ کرده
با 4وعده غذا میخوره و هزار وعده شیر
شادی
29 اردیبهشت 92 17:03
چه آقا شده این گل پسرمون. پندار جونم به پندار ما هم سر بزن


مرسی شادی جون پندار عزیزم رو ببوس
یاسمن مامان رادین
29 اردیبهشت 92 21:16
20 ماهگینت مبارک عزیزم


مرسی خاله
ازاده مامان هانا
1 خرداد 92 20:46
عزیزممممممممممممممم پندار عزیز خاله ای توووووو این مامانت چی میگه فراموشم کردیو اینا ... مگه میشه من توی نقل و نباتو فراموش کنم اخههههههههههههههه پندار ینی عشق خالششششش

مریمممم خیلی پندار حرف گوش کنه ها چه قشنگ گلو گرفته وایساده حالا به هانا بگو ژست بگیر کلا میره از دید پنهان میشه انقد حرف گوش کنه


سلامممم خوبی
آخه مثل قبل به پندار سر نمیزنی من هر کی میاد نظر میذاره همون موقع که تایید میکنم میرم وبلاگش سر میزنم
پندار فقط موقع عکس گرفتن حرف گوش کنه خخخخخخخخ