پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

دندون هفدهم ...

1392/2/16 23:20
نویسنده : مامان مریم
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممقلب

عزیز دل مادر حالت خوبه؟بغل

مامان عاشقتم بخدامژه

دیروز یکم سرم درد میکرد رفتم خوابیدم،خمیازهشما هم به مامان جون و بابا گفته بودی: مامان درررررد بعد یا دست به سرت اشاره کرده بودیلبخند

خیلی مهربونی کلمه بابا بابا از دهنت نمی افته تو خواب هم گاهی میگی بابا بابا.

عاشق فوتبالی niniweblog.com  و دیروز کلی با بابایی سر بازی استقلال خوشحالی کردی و تو خونه دور افتخار زدی و دستت رو مشت کردی و بلند کردی و گفتی گلللللللللللللللللللللللللniniweblog.comniniweblog.com

و اما...

امروز عصر شربت زینکت رو بهت دادم و بعد با انگشت و آب خنک لثه هات رو ماساژ میدادم متوجه شدم بعلههههههههههههههههههه کنار دندون کرسی سمت چپ پائین یکی دیگه از دندون کرسی ها جوانه زدند.❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤ مبارک باشه مامان جونم الان 17 تا مروارید خوشگل داری عزیزم niniweblog.com

راستی من چون آذر ماه سال 91 درگیر جابجایی و اثاث کشی بودم نتونستم ببرمت بینایی سنجی، پیگیری کردم ببینم کجا مرکز بینایی سنجی هست تا ببرمت عزیزم ماچ  غروبی با بابا ابراهیم رفتیم خیابون امیری و یه مرکز بینایی سنجی پیدا کردیم و شما معاینه شدی،خدا رو شکر مشکلی نداشتی گلم.niniweblog.com

 همیشه بدون که نفس من به نفس تو بنده امید مامان ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یاسمن مامان رادین
17 اردیبهشت 92 9:10
دندون هفدهم ات مبارک پندار جوون خاله.
قربوون مهربوونی ات عزیزم.


مرسی خاله جونم رادین رو ببوس
نیوشا
17 اردیبهشت 92 15:26
سلام مریم جون. بینایی سنجی برای چی؟ دکترش گفته بود؟ معمولا دوسال به بالا برای تنبلی چشم می برند؟ پندار گلم و ببوس


سلام گلم
باید میبردمش. نه دکتر نگفته بود ,من آذر ماه تو طرح بینایی سنجی نتونستم ببرمش شما هم نیوشا رو ببوس
sadaf
17 اردیبهشت 92 15:48
سلام پندار جون.رفتی بینایی سنجی خاله.چه جوری بود؟ راستی مریم جون چجوری معاینه کردند همکاری کرد؟ می شه مراحل شو توضیح بدی تا ما هم بچه هامون و ببریم


سلام عزیزم من شما رو بجا نیوردم صدف جون
بردمش مرکز بینایی سنجی،اپتومتریست با یه چراغ تو چشمش نور مینداخت و نور رو حرکت میداد و معاینه کرد آره کاری نداشت تو بغل باباش نشسته بود منم روبروش پشت دکتر صداش میکردم اونم نگاه میکرده همین!
بووس
سهیلا
18 اردیبهشت 92 0:24
عزیزم دندون 17 مبارک ♥


مرسی عزیزم
الهام مامان کیارش
18 اردیبهشت 92 8:12
اس استه آقا پندار
مبارکه دندون 17 و قهرمانی اس اس



ممنون خاله جون
حنانه
18 اردیبهشت 92 16:31
وای عزیز خاله هفدهمین دندونت مبارک
انشالله داماد بشی


مرسی حنانه جونم ایلیا رو ببوس
شادی
29 اردیبهشت 92 17:05
ای ول پندار ما هم استقلالیهههههههههههههههههههه


مرسی خاله شادی پس شما هم بعلهههههههههههههههه اس اس ؟
صفورا مامان آوا
6 خرداد 92 12:32
به به چه عکسای قشنگی


مرسی عزیزم