پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

روز مادر

1392/2/12 0:02
نویسنده : مامان مریم
992 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند

و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام ،

عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر ! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است ،

از تبار فاطمه ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ،

به ستایش محبتهای بی اندازه ات ،

و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.

 

امروز روز مادر بود.خیلی حس خوبی دارم که مادر تو هستم پندار جونم

نفسهام به نفسهای تو بنده بخدا

خدایا لذت مادر شدن رو به همه کسانی که از این نعمت محرومند هم بچشون.

یه مورد خیلی باحال که برام پیش اومد این بود که من به پندار یاد دادم هر وقت غذا خورد دستاش رو بگیره بالا و بگه الهی شکر.

چند روز پیش من بیرون بودم و وقتی برگشتم پندار خیلی گرسنه بود و شیر خورد و وقتی شیر خورد تو بغلم بود که دستاش رو گرفت جلوی صورتش و گفت الهی شکر(خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم تا بحال برا شیر خوردن شکر نکرده بود) این رفتارش باعث شد تا شب خدا رو شکر کنم که هنوز توان شیر دادن به پسرم رو دارم

در ادامه هم چندتا عکس از این چند وقت:

اولین اثر هنری پسرم دیوار نوشته 26 فروردین ماه:

اولین اثر هنری پسرم (دیوار نوشته)

عاشق کشتن زامبی هاست:

عاشق کشتن زامبی هاست ...

قام قاممم:

پسرم و قام قامش...

مهندس مامان بلده پیچ و مهره ها رو باز و بسته کنه:

مهندس مامان...

کشته این حرکتشم :

هلاکتم مامان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نیر
12 اردیبهشت 92 13:37
روز مادر مبارک

ای جانم پندار مامانت همچین هندونه هندونه کرد تا من دلم خواست خوش به حالت که میدونی جیش یعنی چی ارین نمیدونه اون چیه فقط جی جی اش رو میشناسه






هههههههههه نیر بمیرم که دلت خواست .راستی بنا بر موازین اسلامی یه کلمه که نوشته بودی حذف شد و یه کلمه دیگه جایگزین شد ههههه
ازاده مامان هانا
13 اردیبهشت 92 19:17
الهههههییییییییییییییی من دور تو بگردم اقا شدی دیگه نفسم
مریم جونم روزت مبارککککککک الهی که با هم شاد باشین همیشه


مرسی خاله جون خدا نکنه
ممنون آزاده جون روز شما هم مبارک
دایی مجید
13 اردیبهشت 92 21:18
ایول داری دایی


مرسی دایییییییییییییییی
مریمی مامان هانا
14 اردیبهشت 92 15:42
روزت مبارک عزیزم با این گل پسر نازتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


مرسی روز شما هم مبارک مریمی
سحرناز
15 اردیبهشت 92 0:13
آفرین به آقا پندار قدر شناس ...... روزت مبارک مامان مهربون


مرسی سحر جونم خدا راستین جان رو سلامت نگه داره برات
مامی وانیا
15 اردیبهشت 92 0:16
افرین به پندار ببین مریم انقد ذامبی بازی کردی پندارم یه پا بازیگر حرفه ای شده ببوسش گلم


خخخخ سیما آره والله
صوفیا مامان سامیار جون
15 اردیبهشت 92 2:21
مریم جونم سلا م .ماشالله پندار جون چقد بزرگ شده .راستی چجوری سرشو تراشیدی ما یه بار سامیارو بردیم ارایشگاه دیگه قسم خوردیم نبریم تازه اخرشم موفق نشدیم !!! مریم جون اول کد اهنگو گرفتم شرمنده الان ندارمش که برات بذارم ولی سرچ کنی راحت گیرت میاد بعد تو قسمت تنظیمات میری وتو قسمت اسکریت های اختصاصی کپی میکنی و در اخر ثبت تنظیمات .موفق باشی گلم .رویه ماهه پسرتم ببوس

سلام
ممنون عزیز
برات تو وب سامیار نوشتم
کد رو میزارم قبول نمیکنه متاسفانه
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 15:45
الهییییی چه بزرگ شدی گلممممممم خدا برا مامان بابا حفظت کنه


ممنون احلام جون خدا آرمان رو برات حفظ کنه
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 15:45



الناز مامان بنیا
16 اردیبهشت 92 15:00
روزت مبارک عزیزممم


ممنون عزیز دلم
مامی مائده
16 اردیبهشت 92 23:38
چه خوش خطم هست



ازاده مامان هانا
1 خرداد 92 20:47
عزیزززززززززززز دلم روزت مبارک با تاخییر فراوان... روز اقا کوچولو مام مبارک پیشاپیششششششش


ممنون خانومی تشکر