پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

اینم عکس 21ماهگی قند عسل مامان

1392/3/30 20:35
نویسنده : مامان مریم
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر ما روز 29 خرداد به آبادان برگشتیم.دقیقا 41روز سفرمون طول کشید.چشم

ما از تهران مجدد به وزوان رفتیم و از اونجا هم به آبادان برگشتیم.زبان

احتمالا دو یا سه هفته دیگه به اصفهان میریم آخه برنامه ای در پیش هست که حتما باید حضور داشته باشیم ان شالله.از خود راضی

اینم عکس 21ماهگی شما که با تولد پویا جون مصادف بود:هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی وانیا
1 تیر 92 14:58
21ماهگیت مبارک عزیزم مریم جون ایشالاه که خیره این سفرها خدا کنه بزودی زندگیت رو روال بیفته گلم


مرسی سیمای مهربونم همیشه بهم لطف داری
سحرناز
2 تیر 92 2:46
مریم جون کجایی؟ کم پیدایی؟ خوب و خوشید ایشالله...........
پندار مرد شده ها ببوسش


مرسی ممنون عزیز
شما هم راستین جان رو ببوس
یاسمن مامان رادین
2 تیر 92 9:33
21 ماهگیت مبارک پندار جوونم.
مریم کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!


ممنون عزیز
وقت نمیکنم زیاد بیام نت یه میل چک میکنم و وب پندار حس و حالم خوش نیست
حنانه
2 تیر 92 10:40
پندار جون انشالله همیشه به شادی وتولد باشی
عزیز خاله 21 ماهگیت مبارک باشه ودر کنار مامان وبابا جشن دامادیتو بگیری


ممنون عزیزم
مامان ابوالفضل
6 تیر 92 23:42
بیست و یک ماهگیت مبارک
سفر هم به سلامت
همیشه شاد باشین


مرسی گلم ابوالفضل نازنینم رو ببوس
hodeys
7 تیر 92 17:56
همیشه به گشت و گذار


ممنون عزیز
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 0:36
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 9:08
سلام مریم جون ممنون من مامان دخملیم که هنوز به دنیا نیومده الان تقریبا تو هفته بیست و سوم بارداریم اهل اصفهانیم از وبت خوشم اومد خوشحال میشم بهم سر بزنی پندار جون رو از طرف من ببوس


سلام عزیز ان شالله زود نی نی میاد بغلت عزیزم
منم اصفهانی هستم عزیزم
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 12:34
پندار جون تولد بیست و یک ماهگیت مبارک
ممنون عزیزم امیدوارم همیشه دلتون سرشار از امید و شادی باشه
مریم جون دوستانی رو که لینک کردم نمیشناسم از طریق وب صفورا جون مامان اوا باهاشون اشنا شدم البته من بهشون سر میزنم اونا هنوز لینک نکردند


ممنون گلم
شما هم همینطور عزیزم دوستای من بهترین دوستای دنیا هستن اگر باهات اشنا بشن لینک میکنن
یه دوست
10 تیر 92 12:29
چه زیبا گفتند:
" ناگهان چه زود دیر میشود"


بله خیلی زود دیر میشه
هلیا دخمل خوشگل
10 تیر 92 12:59
سلام مریم جون خوبی کجایی

خبری ازت نیست پندار جون چطوره

بهم سر بزن دلمون برات تنگ میشه




سلام چشم عزیز این روزا زیاد نمیام نت


من که اومدم مطلب جدید نذاشتی که!!!
مهدی عموی دیانا
15 تیر 92 0:52
سلام .چ کوچولو شیرین و بامزه ای دارین خدا براتون حفظش کنه.انشالله دومادیش.


ممنون