پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

شعر کودک سیاه پوست برنده جایزه ادبی

1390/4/21 16:23
نویسنده : مامان مریم
1,738 بازدید
اشتراک گذاری


When I born, I black.

When I grow up, I black.

When I go in sun, I black.

When I scared, I black.

When I sick, I black and

When I die, I still black.



And you white fellow,

when you born, you pink.

When you grow up, you white.


When you go in sun, you red.

When you cold, you blue.

When you scared, you yellow.

When you sick, you green.

And when you die, you gray


And you call me colored

وقتی من متولد شدم سیاه بودم.

وقتی بزرگ شدم سیاه بودم .

در جلو خورشید سیاه بودم.

وقتی سوختم یا زخمی شدم سیاه بودم.

وقتی مریض شدم سیاه بودم.

وقتی مردم بازم سیاه بودم.

و اما شخص سفید پوست :

زمانیکه به دنیا اومدی صورتی بودی .

وقتی بزرگ شدی سفید بودی.

در مقابل خورشید قرمز بودی.

وقتی سردت هست کبود می شوی.

وقتی می سوزی یا زخمی می شوی زرد میشی.

وقتی مریضی سبز می شوی .

و موقع مردن خاکستری.

و تو من را رنگی(غیر سفید) می نامی!!!!!



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فينگيل
21 تیر 90 17:08
سلام منم يه فينگيل دارم . بيا پيشم.
faeqeh
22 تیر 90 0:40
چه قد قشنگ بود عزیزم لینکت کردم دوست داشتی منو لینک کن ضمنا خوشحال میشیم بهمون سر بزنی=
مامي مائده
22 تیر 90 9:29
واي خيلي خيلي قشنگ بود افرين


مرسی گلم
زیبا
23 تیر 90 10:22
سلام با جداکنندها به روزم
ستاره آسمونی
23 تیر 90 12:42
زیبا بود.
شکروی
8 اردیبهشت 92 2:01
Hello
It was used
You wish for the ending of Elevated God
Be
مرحبا
انه كان يستخدم
كنت ترغب في إنهاء الله مرتفعة
أن تكون
سلام
بسیار مورد استفاده قرار گرفت
برای شما از خداوند تبارک و تعالی عاقبت بخیری
آرزومندم

ممنون آقای شکروی
موفق باشید
شکروی
سرفراز باد ایران
http://salamshokravi.persianblog.ir