پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

ضربان قلب من

1390/5/27 11:56
نویسنده : مامان مریم
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

یکی از دوستام برای وبلاگ نی نی اش صدای قلب نی نی رو گذاشته بود با خودم فکر کردم ابتکار جالبیه منم همین کار رو انجام بدم . دفعه آخری که رفتم مطب برا ویزیت هفتگی از خانوم دکتر خواهش کردم با موبایل برام صدای قلب نازنینت رو ضبط کنه و ایشون هم قبول کردند. بعد هم اونو تبدیل به کد جاوا کردم و گذاشتم تو وبلاگت . این همون صداییه که گفتم بابایی مرتب گوش میده. اومدم بگم ضربان قلب من طنین تپش قلب نازنین تو عزیز دله همین

باباو مامان عاشقانه دوستت داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باران
27 مرداد 90 14:30
سلام مریم جون من که صدای ضربان قلب نی نی رو نشنیدم


احتمالا باران جون برنامه اجرای صداشو نداری یا یه مشکل نرم افزاریه اشکال نداره عزیزم درست میشه


مامان مریمی
27 مرداد 90 15:54
وای وای.. چه صداییییییییییییییی چه نی نی بااحساسییی


مامی مائده
27 مرداد 90 16:14
اااا مریم منم اخرین بار که رفتم دکتر باباییش صدای قلبشو ضبط کرد. خیلی دلنشینه
حیف که من الان نتونستم صدای قلب پینگیل رو بشنوم


عزیزم بغض نکن احتمالا مشکل نرم افزاریه حل میشه دوباره سعی کن
زهرا مامان مه سما
28 مرداد 90 12:19
وای چه صدای با حالی فداش بشم


خدا نکنه عزیزم
sama
28 مرداد 90 19:29
سلام مریم جون . چه صدای زیبا و دلنشینی خداروشکر این نشونه سلامتی کامل پینگیل عزیزه . انشالله 120 سال با همین آرامش بتپه


سلام سما جونم ممنون . الهی یاسین شما هم همیشه سالم و سرحال باشه قربون اون ژستای خوابیدنش
چمیست
29 مرداد 90 0:12
سلام مریم جونی به امید خدا این چند روز آخر رو به سلامتی طی کنی عزیزم


ممنون عزیز
سحر
29 مرداد 90 9:42
مبارکه خانمیییییییی
مروارید مامان آوا
29 مرداد 90 11:22
آخخخییییی نازییییییییی ان شا ا... همیشه قلبش به شادی بزنه


ممنون مروارید جونم آوا هم همینطور
منا مامان درسا
30 مرداد 90 10:57
واااااااااااای عسیسم چه تند تند میزنه قلب این پینگیلیم!
منم از همون روز اول که دکتر صدای قلب درسا جونم را واسم گذاشت ضبطش کردم هر وقت دلم واسش تنگ میشه به صداش گوش میدم


سلام منا جون الهی همیشه با سلامتی قلب همه نی نی ها ضربان داشته باشه