پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

اولین روز مادر من

1391/2/24 13:28
نویسنده : مامان مریم
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آلبالو کوچولوniniweblog.com

دیروز روز ولادت حضرت زهرا (س) بود.اولین سالی بود که این روز برای من فقط روز زن نبود و افتخار مادر شدن رو هم در کنارش داشتم.niniweblog.comniniweblog.com

مثل خیلی از خانم ها منم به هدیه گرفتن و طلا خریدن و ...علاقه وافری دارم niniweblog.comاما امسال یک حس خیلی قوی در درون من ایجاد شده بود و توجه منو فقط به خنده های تو ،گل باغ زندگیم و شادی کردن و جست و خیزت جلب کرده بود.niniweblog.com

این یعنی یک تحول،این یعنی همون حس قوی مادر بودن.niniweblog.com

امیدوارم که لیاقت این اسم رو داشته باشم و بتونم همه خواسته های تو رو به اجرا در بیارم.niniweblog.com

بابایی زحمت کشید و از طرف شما و خودش برا مامان شال خرید.دستش درد نکنه، واقعا زیبا و به جا انتخاب کرده بود.niniweblog.com

امیدوارم همسری خوب برا بابایی و مادری خوب برای پسرم باشم هردوتون رو دوست دارم یه عالمهniniweblog.com

 در ضمن از همین جا روز مادر رو به مامان قشنگم هم تبریک میگم مامان عاشقتممممممقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمو محمدرضا
24 اردیبهشت 91 16:33
سلام مامان پندار جووونی
شرمنده دیروز نشده خدمت برسم.
تبریک میگم روزتون رو
ایشالا که همیشه سایه ی شما و آقاتون رو سر پندار جوووونی باشه و سلامت و شاد باشین



ممنون شما خیلی لطف داریم ممنون از این همه مهربونی
مامی مائده
24 اردیبهشت 91 23:00
ای کلک پس مادرشوهر چی


مادر شوهر رو که حضوری خدمتشون رسیدیم و تبریک گفتیم
نهیر
24 اردیبهشت 91 23:45
روز مادر مریم جونم و مادر مهربونش مبارک
شالت مبارکه دست اقا ابراهیم درد نکنه
مریم جون شما نه تنها یه مادر نمونه هستی یه همسر نمونه هم هستی
نمیدونم شاید من لوست میکنم ولی دوستت دارم چیکار کنم


ممنون نهیر جونم روز خودت مبارک عزیزم دیگه داری منو خیلی لوس میکنی ها یه موقع دور بر میدارم هههههعاشقتم


الناز(مامان بنیا
25 اردیبهشت 91 13:26
روزت مبارک دوستم


روز خودت مبارک عزیز دل بنیا رو ببوس
دایی مجید
25 اردیبهشت 91 14:02
سلام آجی خوبی روزت مبارک امیدوارم در کنار پندار سالم و سرحال باشی


مرسی آجی جون قربونت برم
آینور مامان سهند
25 اردیبهشت 91 17:45
سلام عزیزم روزت مبارک تو خیلی خوبی هم مامان نمونه هم همسری مهربون دوستت دارم


سلام گل من .ممنون خانوم. تو خودت خوبی خانوم


rayhaneh
25 اردیبهشت 91 19:41
هرچند دير شده ولي روزت مبارك من اين روزا گرفتار بودم نشد تبريك بگم شرمنده


ممنون روز خودت هم مبارک
ستاره آسمونی
2 خرداد 91 11:02
مبارکت باشه مریم جون. ببخشید من چند وقتی سر نمی زدم. خیلی درگیر کارم بودم.


ممنون عزیزم روز شما هم مبارک