پندارجونپندارجون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پندارعسلی و مامان و باباش

اولین سفر پندار به مشهد مقدس

1391/9/11 13:07
نویسنده : مامان مریم
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دلم مژهبغل

الهی بمیرم که سرما خوردی و سرفه میکنی،الهی زود زود خوب بشی گلم ماچ

وقتی یه ذره حال نداری غم عالم تو دلم میشینهناراحت

اومدم بگم که مامانجون رحیمه و دوتا از خواهراش(خاله نسیمه و خاله فاطی)و پسر خاله نسیمه،تصمیم گرفتند به مشهد سفر کنند.بخاطر راحتی شون گفتند کوپه6نفره رو دربست میگیرند.منم دیدم که مامانجون اینا 4نفر هستند و دونفر جا خالی دارند ازش پرسیدم اگر ما (من و پندار) هم بخواهیم بیام ایرادی نداره؟گفتند نه،تازه خوشحال هم شدند.

البته قبلش از بابایی اجازه گرفتیم و بعد به مامانجون گفتیم.خجالت

حرکتمون روز دوشنبه 13 آذر ماه ساعت 10 صبحه،مستقیم از اهواز با قطار.چشمک

ما فردا -یکشنبه-به اهواز میریم.آخه مامانجون یه مقدار خرید داره.

ان شالله سه شنبه ساعت 2 بعد از ظهر میرسیم به مشهد.

امیدوارم به شما تو سفر خوش بگذره.راستی با خاله سحر مامان ارشاک هماهنگ کردم که همدیگه رو ببینیم.خیلی دلم میخواد زودتر خاله سحر و پسر نازش رو ببینم قلب

ان شالله پست بعدی عکسهای سفر شما ...

دلم برا دوستای گلم و نی نی هاشون تنگ میشه اگر قابل باشم برا همه دعا میکنم و یادشون هستمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نیر
11 آذر 91 13:26
سفر بی خطر عزیزم انشالله خوش بگذره
پندار جونم سلام ما رو به امام رضا برسون
الهی قربون مهمون کوچولوی امام رضا بشم من تصور میکنم تو محوطه به اون بزرگی بدو بدو مکنی دلم ضعف میره


مرسی خانومی از طرف همه زیارت میکنیم
نهیر خودم هم از تصورش دلم ضعف میره الهی زود قسمت بشه بری
مامان آراد(خاطره)
11 آذر 91 14:28
التماس دعا داریم عزیزم...یادت نره از آقامون مارو هم بخواین...
ان شا الله که سفر بی خطر باشه و بهتون خوش بگذره..
بوسسسسسس


چشم گلم حتما همه رو به اسم یاد میکنم
الناز(مامان بنیا )
11 آذر 91 15:59
منو یاد نره عشقم


تو همیشه جات تو قلبم محفوظه عزیزم
مامی مائده
11 آذر 91 16:06
سفر سلامت خوش بگذره


ممنون عزیز
مامان کیانا
11 آذر 91 18:20
التماس دعا
خوش بگذره


مرسی چششششششششم
نگین عمه
11 آذر 91 18:24
به به چه سعادتی مریم گلی ما را فراموش نکنی از دعاهایت ها خوش بگذره پندار گلی و مریم جون


چشم عزیزم حتما
الهام مامان آنیتا و دریتا
12 آذر 91 0:36
همیشه به سفر ما رو هم دعا کنید


ممنون خانوم دکتر چشم
مامان آراد(خاطره)
12 آذر 91 1:19
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه...
آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده...
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


رای دادم عزیز ماشالله ازهمه نازتره
زهرا مامان مه سما
12 آذر 91 2:18
ایشالله سفر بی خطر عزیزم و الهی خیلی خیلی خوش بگذره بهتون


مرسی زهرا جونم نایب الزیاره ایم از طرف همه شما و نی نی هاتون
تداعی
13 آذر 91 1:14
پندار عسلی ایشالله زودتر خوب بشی

سفرتون بی خطر
مواظب خودتون باشید
التماس دعا خیلیییییییی


ممنون تداعی جان دلم برا همتون تنگ شده به یاد همه بودم علی رو ببوس
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:18
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده
کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره
هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده
خوشحال میشم به پسریه من رای بدین
با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php

عزیزم متاسفانه به دوتا از بچه ها رای دادم اما امیدوارم نی نی گلت رای بیاره

مامان رها
13 آذر 91 16:43
سلام خانوم خانوما می گم چرا نمیای به ما سر بزنی التماس دعا داریم فراوون عزیز دلم
زیارتتون هم پیشاپیش قبول
منتظر عکساتون هستیم


به والله یادتم عجیب
رها گلم رو ببوس برگردم سر میزنم
مامان آراد(خاطره)
14 آذر 91 16:01
ممنون عزیزم که بهمون رای دادین...
داشتن دوستایی مثل شما باعث غروره...


خواهش گلم الهی برنده بشه نی نی مون
سحر مامان ارشاک
18 آذر 91 1:36
عزیزم قدم روی چشم ما گذاشتی و از دیدنت کلی خوشحال شدیم
به امید دیدار به زودی زود


مرسی سحر گلم خیلی به ما خوش گذشت به امید دیدار شما در آبادان
یاسمن مامان رادین
18 آذر 91 9:52
پندار جوونم ایشالا که تا الان دیگه خوب شده باشی عزیزم

مریم جوون سفرتوون بی خطر عزیزم.
ایشالا به سلامتی از سفر برگردین و عکسهای گل پسری رو هم براموون بذار


مرسی عزیزم خوب شده حالش خدا رو شکر
الهی قسمت شما هم بشه.چشم به زودی عکس ها رو می بینید
azin
22 آذر 91 13:19
به به ... خوش به حال پندار و مامان جونش
زیارتتون قبول


مرسی آذین جان